Nina Zoëga Vaupell Jensen

Grad: 1. kyu (brunt bælte)
Startår: 2012

Ansvarsområde: Er i øveblikket under uddannelse i Tyskland

Nina er det yngste medlem i vores instruktørteam. Hun var iblandt de første, der startede i Horsens – efter vores cheftræner kom til i klubben i august 2012.

Hun træner meget målrettet og viser masser af gå-på-mod til træning. Af den årsag er hun udvalgt til at assistere i en ung alder.

Nina trænede fast i Horsens, men flyttede med til klubben i Hedensted pga. lokaleforholdene i Horsens. Ud over den daglige træning har hun deltaget i en række kurser i Danmark og Tyskland. Derudover har hun trænet i WJJF Australia HQ (Sydney, Australien), Jan de Jong Martial Arts & Fitness (Perth, Australien) og Senjutsu Ryu Ju-Jitsu (Melbourne, Australien). Endelig har hun også deltaget i WEBBS World Congress i 2015 (Polen), 2016 (Portugal) og 2017 (Sverige).

Nina er certificeret Cadet Coach i International Black Belt Academy & WJJF Australia. Hun har derudover gennemført Intermediate Tonfa og Intermediate Nunchaku.

Endelig er Nina uddannet til børneinstruktør inden for idræt (hos KIE Kolding).

NinaZVJensen