Udetræning eller våbentræning

Kobudo2021

BEMÆRK: DETTE ER EN ÆLDRE NYHED (RESTRIKTIONER ER NU OPHÆVET)

Vigtig info for medlemmer over 18 år:

HEDENSTED:
Mandag den 10. maj og mandag den 17. maj kl. 19.20-20.30 kan medlemmer over 18 år træne udenfor lokalerne i Hedensted. Træningen vil være fra programmet til Tachi Ryu Ju-Jitsu (uden kast). I tilfælde af dårligt vejr, er der træning alligevel – indendørs. Denne træning vil være Kobudo (træning med japanske våben). Medlemmer, der er fyldt 15 år må fortsat gerne deltage i træningen på juniorholdets tider OG seniorholdets træning (altså begge hold).

BEMÆRK: Ved træning i Dojoen skal +18 år fremvise coronapas/negativ test!
Se mere om regler for coronapas HER >

RANDERS:
Tirsdag den 11. maj og tirsdag den 18. maj kl. 19.50-21.00 kan medlemmer over 18 år træne Kobudo (træning med japanske våben) indenfor i Dojo’en.

BEMÆRK: Ved træning i Dojoen skal +18 år fremvise coronapas/negativ test!
Se mere om regler for coronapas HER >

I begge klubber vil ovennævnte træning blive varetaget af vores cheftræner. Vel mødt!

Årsagen til denne træning er, at genåbningen fra den 6. maj ikke gælder kontaktsport. Vi træner i dén grad kontaktsport, da selvforsvar ikke læres ved at “slå huller i luften”. +18 år må dog gerne træne med kontakt udendørs. Og den traditionelle våbentræning er et rigtig godt supplement, der er gavnlig for den øvrige træning.

NYE MEDLEMMER?
Vi håber, at kunne tilbyde (næsten) “normal” træning efter den 21. maj. Det betyder, at nye medlemmer er velkommen fra den 25. og 26. maj (hvis vi må starte op).