News archive

Et propfyldt opholdsrum vidnede om stor interesse for Hedensted Ju-Jitsu Klubs årlige generalforsamling den 23. februar. Stort set alle seniorer + en enkelt junior mødte op til beretning om både sidste år og det kommende år.

Nøjagtig som klubben i Randers, så har vores cheftræners problemer med den ene hofte betydet, at andre i instruktørteamet måtte tage over. Instruktørteamet har taklet det rigtig godt, så holdene har fungeret fint året igennem. Udfordringerne er de samme i 2011, men Shihan Finns hofteoperation i december giver os forhåbning om, at se ham tilbage på måtten i løbet af året.

Kongressen på Cypern, kursusaktiviteter og de mange gradueringer var naturlige ingredienser i formandens beretning. Og hvad økonomien angår, så var regnskabet fornemt, ligesom budgetterne fremover også tegner lovende.

Instruktørteamet og bestyrelsen kan se frem til en masse udfordringer i løbet af året, så de ikke kommer til at ligge på den lade side ...

Fire af vores sortbælter har deres første udfordring, når vi i marts afholder den første Black Belt Camp. Bestyrelsen har til gengæld et stort og spændende arbejde helt frem til november. Her afholder vi nemlig vores mest ambitiøse og innovative arrangement nogensinde. Bestyrelsen er dog totalt lukket mht. oplysninger, da alle informationer vil ske her på hjemmesiden – og KUN her! Så følg med, når vi i løbet af foråret lækker oplysninger for arrangementet.

Til gengæld blev der afsløret lidt om arbejdet med vores nye hjemmeside. Arbejdet er så langt, at den nye hjemmeside blive online allerede til foråret. Faktisk vil vi oplyse det mere nøjagtige tidspunkt inden for de næste par uger – her på hjemmesiden, selvfølgelig.

Alle i bestyrelsen blev genvalgt, så medlemmerne i 2011 fortsat er:

• Finn Jensen, formand
  • Søren K. Sørensen, kasserer