News archive

Omkring 1/3 af medlemsskaren mødte op, da Elro Arenas mødelokaler dannede rammerne om Budokans generalforsamling den 1. februar. Her blev der berettet om det forgangne år, ligesom der også var stor fokus på informationen om planerne for det kommende års tid.

Træningsmæssigt var 2010 plaget af vores cheftræners fravær. Hans store problemer med den ene hofte betød, at andre i instruktørteamet måtte tage over. Instruktørteamet har taklet det større ansvar rigtig godt, så holdene har fungeret fint året igennem. 2011 giver os de samme udfordringer, men en hofteoperation i december giver os forhåbning om, at få Shihan Finn tilbage på måtten i løbet af året.

Netop instruktørteamet er et stort fokusområde for 2011. Det kom bl.a. frem, da der under formandsberetningen blev informeret om diverse planer for instruktørteamet. Fx kommer der instruktørkurser med specialemner, ligesom en ny form for kursus ser dagens lys til marts. Her afholdes vores første Black Belt Camp, som vil give vores sortbælter nye udfordringer og mulighed for feedback. Og ikke at forglemme: en fed oplevelse for deltagerne!

De mange gradueringer og den megen kursusaktivitet, i 2010, blev naturligvis også nævnt. Herudover blev der informeret om, at klubbens økonomi er god, selvom vi investerede mange tusinde kroner i nye tatami måtter. Endelig blev det også nævnt, at arbejdet med en ny hjemmeside er i fuld gang. Og ja, du kan jo sikkert se, at den er online nu ...

Hvad angår bestyrelsen, så var der genvalg over hele linjen. Derfor ser besætningen også således ud i 2011:

• Finn Jensen, formand
  • Hanne L. Pedersen, kasserer
  • Poul T. Mikkelsen, sekretær
  • Jørn T. Mikkelsen, menigt bestyrelsesmedlem
  • Thomas Jensen, menigt bestyrelsesmedlem

Sidste sætning i formandsberetningen var i øvrigt rettet direkte til bestyrelsen og instruktørteamet: I skal have tak for samarbejdet i 2010. Jeres indsats er værdsat – og jeg kan garantere for, at I ikke får det kedeligt fremover.

”Jeg kan garantere for, at I ikke får det kedeligt fremover” ... vi glæder os (tror vi nok)!