Kyoshi Finn Jensen
Finn Jensen, cheftræner og formand for vores klubber.

Nedlukning, hjemmetræning og fri kontingent

Vi følger myndighedernes anvisninger og holder klubberne lukket, mens Coronavirus/Covid-19 truer vores samfund. Det samme gør alle andre, der sikkert er lige så kede af nedlukningen som vi er. Vi informerer så godt vi kan, men du holder sikkert selv øje med nyhedsdækningen. Derfor kan vi naturligvis ikke sige noget om, hvornår vi kan starte op med træningen igen.

Hjemmetræning

Vi forsøger at opmuntre og give tips til hjemmetræning. Det kan fx være træningsforslag, ligesom vi lægger en række små træningsvideoer op via Facebook. Vi opfordrer alle til at deltage i denne "distancetræning", som også kan være en hjælp til din træning fremover.

Ingen kontingent

Hvis du træner i en af vores klubber, så slipper du for kontingentopkrævninger, mens træningen ikke kan foregå i vores træningslokaler. Vi har faste udgifter til fx husleje hver måned, men vores klubber er yderst veldrevne med motiverende instruktører og dygtige bestyrelsesmedlemmer. Vi arbejder altid målrettet og langsigtet – og det betyder, at vi har en solid økonomi.

Du skal ikke bekymre dig om betaling, når du ikke kan få den ugentlige undervisning – face to face. Du skal heller ikke bekymre dig om, at vi skulle finde på at sætte kontingentet op pga. en periode uden indtægter fra kontingenter. Vi beder dig udelukkende om, at passe på dig selv og din familie. Og så håber vi selvfølgelig, at du vil følge med i hjemmetræningen.

Vi glæder os til at se dig, når vi igen kan åbne for træningen i vores klubber!

Se tips til hjemmetræning HER >