Selvforsvar i Hedensted

Så skal vi snart i gang igen! August betyder nemlig sæsonstart i Hedensted Ju-Jitsu Klub. Og der bliver masser af aktivitet fra start.

Vores nuværende medlemmer indleder sæsonen den 13. august – til de sædvanlige træningstider:

Mandag og onsdag kl. 18.00-19.10: Juniorer (10-15 år)
Mandag og onsdag kl. 19.15-20.30: Seniorer (+15 år)

Stor interesse for selvforsvar uden kast
Du har sikkert set, at vi starter et nyt hold op med selvforsvar uden kast. Træningsprogrammet er udviklet, så det kan trænes af folk med fx dårligt knæ, dårlig ryg eller andre skavanker. Holdet vil træne hver tirsdag kl. 19.00-20.00. Vi oplever en pæn interesse for holdet, så vi glæder os til at starte det op.

Nye medlemmer
Det nye hold, med selvforsvar uden kast, kræver naturligvis nye medlemmer. Men vi håber, at alle hold får tilgang af nye. Den første aften for helt nye bliver den 20. august på vores junior- og seniorhold. Selvforsvar uden kast starter op dagen efter, den 21. august.

StreetAttack den 17. august
Samme dag som der afholdes Open by Night, afholder Hedensted Kommune og DGI arrangementet StreetAttack. Vi mangler den nøjagtige plan, med det foregår i tidsrummet kl. 18.00-21.00. Vi stiller op og viser lidt Ju-Jitsu, mens publikum også får mulighed for at prøve nogle teknikker.

Åbent hus den 1. september
Vi gentager sidste års succes med et åbent hus. Det bliver en dag med gratis træning og mad fra vores grill (også gratis). Medlemmer, familier, venner og alle andre, der har lyst til at prøve lidt selvforsvar er velkommen.

Tidspunkt: lørdag den 1. september kl. 11.00-13.00

Du kan være med fra kl. 11.00 – eller komme, når det passer dig. Vi har flere instruktører på måtterne, så der kan trænes i flere grupper. Vi har gang i træningen frem til kl. 13.00. Og lidt længere på grillen :-)

Glæd dig …
Det bliver en rigtig spændende sæson med masser af aktiviteter. Kursus i Randers den første weekend i oktober, internationalt kursus i Hedensted den første weekend i december, gradueringer osv.

Lad os så komme i gang med den nye sæson!