Sjov selvforsvar

Den netop afsluttede sæson har været meget begivenhedsrig. Højdepunkterne har bl.a. været:

• RANDERS har fået egne klublokaler!
  • HORSENS fejrede 50-års jubilæum.
  • HEDENSTED afholdt et succesrigt åbent hus og ”åben træning” i efterårsferien.

Det allerstørste er klublokalerne i Randers. En mangeårig drøm gik i opfyldelse, da lejekontrakten blev skrevet under tidligere på året. Første træning på Messingvej 35 var den 3. april – og vi ser allerede en yderst positiv udvikling. Ikke mindst pga. det nystartede hold, Budokids. Holdet startede midt i april og nåede ni medlemmer inden ferien. Ganske imponerende. April/maj er ikke just kendt for et par måneder, hvor mange starter på en ny indendørssport. Vi glæder os til holdets videre udvikling efter sommerferien.

Til august starter vi endnu et nyt hold op i Randers. Det er holdet, der træner Ju-Jitsu uden kast. Flere har allerede tilmeldt sig prøvetimer, så vi frem til holdets opstart den 22. august.

Læs mere om selvforsvar uden kast HER >

Flere højdepunkter

Sæsonen har budt på mange flere højdepunkter. Vi havde bl.a. 10 deltagere på WEBBS World Congress i Stockholm, og så har vi fået den første kvindelige brunbælte i 16 år! Dertil kommer (selvfølgelig) vores traditionelle Black Belt Camp, hvor ca. 50 af vores medlemmer mødtes til en god gang træning.

Den nye sæson

Vi lægger ud som ”lyn og torden”. Allerede en uge inde i den nye sæson afholdes ”StreetAttack” i Hedensted. Det foregår i Hedensted midtby, hvor der bl.a. også vil være skateboard og parkour.

Læs mere om StreetAttack HER >

To gange åbent hus

Både Randers og Hedensted afholder åbent hus i starten af sæsonen. Her kan folk møde op og prøve vores træning – og få sig lidt mad fra vores grill.

Læs mere om åbent hus i RANDERS >

Læs mere om åbent hus i HEDENSTED >

Spændende kurser

Vi holder allerede sæsonens første kursus den 5.-6. oktober. Det bliver i Randers, hvor juniorer og Budokids mødes fredag aften og slutter af lørdag middag. Derefter er det seniorernes tur …

Se mere om kurset for juniorer og Budokids HER >

Se mere om kurset for seniorer HER >

Den 1. december får vi besøg af nogle instruktører fra Australien – anført af Soke Alan Campbell, 8. Dan. Vi har ikke detaljerne klar endnu, men datoen ligger fast 

Se mere om kurset HER >

Vi har flere andre ting ”i ærmet”, så du kan godt glæde dig til en fantastisk sæson.

Nye medlemmer

De to sidste uger i august tilbyder vi gratis prøver til alle, der er friske på at forsøge sig med en gang effektiv selvforsvar. Så kender du nogle, der måske kunne være interesserede i at starte hos os … så skal du da lige hjælpe dem i gang.

Se mere om at starte til selvforsvar HER >